>
Strategia sprzedaży i obsługi klienta to wysokiej jakości pomoc zwiększająca wydajność rozmów sprzedażowych przeznaczona dla personelu działu obsługi klienta w biurze i w terenie.
Pozwala na lepsze dopasowanie się do klienta poprzez:
Korzyści: pozwala na planowanie rozmowy oraz refleksję po jej przeprowadzeniu, systematyzuje pracę działów sprzedaży oraz serwisu, pozwala na dokumentowanie przebiegu rozmów handlowych, poprawia jakość serwisu i obsługi klienta.
Strategia rozmów telefonicznych to narzędzie planowania oraz dokumentacji rozmów telefonicznych pomagające w:
Zastosowanie: pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta, call centers i inne firmy wykorzystujące telemarketing.
Strategia zarządzania sobą w czasie wyposaży cię w wachlarz możliwości doskonalenia zachowań i przyzwyczajeń związanych z zarządzaniem sobą w czasie.
Zastosowanie: bezcenne narzędzie dla wszystkich zainteresowanych zwiększeniem efyktowności wykorzystania czasu w pracy i życiu prywatnym.
Strategia rozmów z pracownikami to praktyczne narzędzie do przeprowadzenia rozmowy rozwojowej z pracownikiem oraz pozwalająca na obiektywną ocenę jego osiągnięć w pracy.
Zastosowanie: Strategia rozmów z pracownikami to narzędzie pozwalające pracownikom na refleksję zachowań w pracy, a ich szefom na wyznaczanie konkretnych celów oraz dokumentację ich realizacji. Firmy korzystające z systemów persolog zamawiają także: wytyczne do prowadzenia rozmów, plan rozmowy rozwojowej oraz formularz rozmowy rozwojowej.